Japonci majú novú Corollu Sport hatchback

### Na japonský trh vstupuje nový hatchback Corolla Sport. Je japonskou verziou európskeho Aurisu, ktorý prvýkrát predstavili na autosalóne v Ženeve. Japonská automobilka zverejnila snímky nového modelu, ktorý sa dostáva na trh v auguste. Corolla Sport je prvým automobilom pripojeným v sieti (connected car), v ktorom automatická výmena údajov v cloude umožňuje poskytovať nové služby… Prečítať celé
Vydané  Text: 
### Na japonský trh vstupuje nový hatchback Corolla Sport. Je japonskou verziou európskeho Aurisu, ktorý prvýkrát predstavili na autosalóne v Ženeve. Japonská automobilka zverejnila snímky nového modelu, ktorý sa dostáva na trh v auguste. Corolla Sport je prvým automobilom pripojeným v sieti (connected car), v ktorom automatická výmena údajov v cloude umožňuje poskytovať nové služby zvyšujúce bezpečnosť, pohodlie a komfort pri používaní auta. Štandardne je vybavená balíkom Toyota Safety Sense druhej generácie, ktorý bol rozšírený o nového asistenta Lane Tracing na udržanie vozidla v jazdnom pruhu, systémom proti stretu s cyklistami a na ochranu chodcov vo dne i v noci.
### Novinky v interiéri Kompaktný hatchback s dynamickými líniami prešiel v rámci testovania milión kilometrov na piatich svetadieloch. Auto je postavené na platforme TNGA, ktorá prispela k zníženiu ťažiska a zvýšeniu tuhosti karosérie. Palubná doska bola umiestnená nižšie ako v predchádzajúcom modeli a medzi displejmi v modernom dizajne je aj farebný displej TFT palubného počítača s priemerom 7 palcov. Novinkou vo výbave interiéru sú novo vyvinuté športové sedadlá s bočnými podperami.
### Športová prevodovka Japonskí vodiči majú na výber dva druhy pohonu – hybridný pohon štvrtej generácie s motorom 2ZR-FXE s objemom 1,8 l a celkovým výkonom 122 koní, alebo motor 1.2 Turbo s označením 8NR-FTS s priamym vstrekovaním paliva a s maximálnym výkonom 116 koní. Bez ohľadu na výber pohonu je Corolla Sport vybavená 10-stupňovou športovou automatickou prevodovkou.
### Komfortná jazda Pri hatchbacku Corolla Sport konštruktéri použili dvojité závesné rameno vpredu a MacPhersonovu nápravu vzadu. Nové tlmiče boli podrobené 600 testom s rozličnými kombináciami olejov a dielov. Výsledkom je komfortná jazda a bezpečné vedenie vozidla. Corolla Sport je prvým vozidlom Toyoty s predným pohonom a motorom umiestneným vpredu, v ktorom bol použitý systém aktívneho zavesenia kolies s dynamicky regulovanými tlmičmi (Linear-solenoid-type AVS).







Inzercia

Inzercia