Návrat legendy! Pozrite si oficiálne fotografie majestátneho kupé BMW 8
V porovnaní s predchodcom nepôsobí rovnako dynamickým dojmom, hranice posúva najmä technikou.
Vydané Text: Peter Orosz
Z interiéru sa môže nie jednému fanúšikovi Greenpeace zatočiť hlava. Takmer všetko je zabalené do prvotriednej kože a nechýba ani kovový obklad stredového tunela. Ku kreatívnej explózii však nedošlo a interiér v nás nevyvolal zásadné emócie.
Automobilka nezabudla zverejniť ani zopár informácií o motorizáciách. Na dvanásťvalec môžete zabudnúť, vrcholom bude verzia **M850i xDrive** s osemvalcovým benzínovým motorom. Maximálny výkon dosahuje slušných 390 kW a 750 Nm krútiaceho momentu. Budúci majitelia sa tak môžu tešiť na **zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy**, maximálnu rýchlosť však obmedzili na 250 km/h. Pre odchovancov JRD bude v ponuke aj **naftový šesťvalec** s nižším výkonom (235 kW). Oba agregáty **dostanú osemstupňovú dvojspojkovú prevodovku od firmy ZF** a štandardom tiež bude elektronický pohon všetkých štyroch kolies xDrive.
Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!
Inzercia