Pozrite si ďalšie oficiálne fotky nového SUV Škoda Kamiq
Škoda, že nová Škoda nebola navrhnutá pre európsky trh, pretože jazdiť toto malé SUV by sa nám rozhodne páčilo!
Vydané Text: Redakcia
Dôležitú úlohu pre rast značky ŠKODA zohráva jej SUV stratégia. Na čínskom trhu podiel SUV modelov na celkovom predaji automobilov ŠKODA v prvom štvrťroku 2018 dosiahol viac ako 30 %. Čína je najväčším trhom značky ŠKODA, k celosvetovému počtu vozidiel dodaných zákazníkom prispieva vyše jednou štvrtinou. V minulom roku zvýšila ŠKODA počet dodávok vozidiel v Číne o 2,5 % na 325 tisíc kusov. Rok 2017 je tiež najúspešnejším rokom značky ŠKODA na čínskom trhu od jej opätovného vstupu v roku 2007.
Základný kameň pre budúci profitabilný rast značky ŠKODA v Číne bol položený 30. marca 2016, keď zástupcovia Volkswagenu, SAIC Motor Corporation Limited a ŠKODA AUTO podpísali memorandum o porozumení. Dohoda, podpísaná pri štátnej návšteve čínskeho prezidenta Si Ťin-pchinga v Českej republike, obsahuje investičný päťročný plán vo výške viac ako dve miliardy EUR.
Inzercia