Tento článok nám cez víkend zhodil server! Nové Citigo s dizajnom Octavie zaujalo

Keď sme 1. apríla zverejnili článok o Škode Citigo s dizajnom Octavie, netušili sme, že vzbudí toľko pozornosti. Dokonca takej, že nám dočasne prestal fungovať celý web. Prvoaprílový žart sa teda trocha obrátil proti nám 🙂
Vydané  Text: 
Fiktívna Škoda Citigo s dizajnom Octavie (1. apríl 2018)
Obrovský záujem slovenskej a českej verejnosti o redizajn malého modelu Citigo je enormný, čo je v priamom protiklade s tým, čo prezentuje automobilka. Tá priznáva, že malý automobil nie je veľkým úspechom a jeho ďalšej generácie sa už nedočkáme. Zákazníci si skrátka vyberajú väčšie automobily, za ktoré priplatia iba zopár tisíc eur, ktoré sa na splátkach za auto prejavia iba v niekoľkých eurách mesačne navyše.

Možno by automobilke naozaj pomohlo, keby to riska, subkompaktné auto opäť výraznejšie redizajnovala a jeho cenu nastavila mimoriadne nízko. Ale to sú už iba naše divoké špekulácie…
Fiktívna Škoda Citigo s dizajnom Octavie (1. apríl 2018)

Čítajte pôvodný článok o našej fiktívnej novej Škode Citigo

Autosalón v New Yorku sa stal dejiskom premiéry úplne novej Škody Citigo, ktorá prekvapila nielen verejnosť, ale aj odborníkov. Nikto nečakal, že by sa tento neúspešný model mohol v ponuke automobilky objaviť opäť s ešte väčšími ambíciami.

Kľúčové vlastnosti aprílového Citiga:

• dizajn inšpirovaný aktuálnou Škodou Octavia;
• športový paket RS;
• automatické núdzové brzdenie;
• funkcie pre aktívne udržiavanie v jazdnom pruhu;
• 360° kamerový systém;
• LED svetlomety;
• virtuálny kokpit namiesto analógovej prístrojovky;
• cena štartuje na 4 990 € vrátane dane

Fiktívna Škoda Citigo s dizajnom Octavie (1. apríl 2018)
Škoda Citigo nemá najlepšie vyhliadky, pretože o ňu verejnosť nemá záujem. Tá si radšej priplatí zopár tisíc eur navyše a kupuje si plnohodnotné Rapidy alebo Fabie, pretože Citigo je skutočne iba z núdze cnosť. Všetko by sa to ale mohlo zmeniť, keby Škodovka najmenšiemu modelu dopriala agresívny estetickejší zovňajšok inšpirovaný liftbackom Octavia, dopriala mu početné technologické inovácie a cenou by výrazne podliezla akúkoľvek konkurenciu. Zatiaľ sa však nič také nedeje, respektíve dúfame, že sa Škoda nechá inšpirovať a niektoré z návrhov prevedie do reality. Keby sa autosalón v New Yorku nekonal práve v čase, keď je prvý apríl a nemali sme schopného grafika, ktorý dokáže fotky modelu Citigo po facelifte v roku 2017 skombinovať s dizajnom Škody Octavie RS, aj by sme uverili tomu, že Škoda skutočne zvažuje výrobu a predaj takéhoto modelu. V skutočnosti model Citigo končí a zrejme ho nezachráni ani to, keby mu výrobca doprial výrazný redizajn. Ľudia už skrátka subkompaktné autá nechcú.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



Predstavujeme AUDI Q6 e-tron: Technologický skok

  • Toto nie je vylepšenie, ani evolúcia. Audi Q6 e-tron predstavuje úplne novú generáciu elektromobilov Audi.

     Nová platforma, nový dizajn, nové technológie, nové riešenia. Také významné, že budú základnými stavebnými kameňmi pre Audi ešte na mnoho ďalších rokov.  Model Q6 e-tron je priekopníkom, ktorý prináša tieto riešenia ako úplne prvý.
  • SERVIS

    Inovatívny rad legálnych žiaroviek OSRAM NIGHT BREAKER® LED W5W je dostupný už aj na Slovensku

  • ams OSRAM, svetový líder v oblasti optických riešení, rozšíril rodinu na Slovensku legálnych LED žiaroviek OSRAM NIGHT BREAKER® LED o žiarovku W5W.

     Osvedčenie Ministerstva dopravy SR o vnútroštátnom typovom schválení komponentu je aktuálne udelené pre náhradné LED svetelné zdroje typu: H1-LED, H4-LED, H7-LED, H7-LED (24 V), a novo aj pre W5W-LED.