Picasso definitívne skončilo. Citroën sa bude meniť, zmeny avizuje expozíciou v Ženeve

Automobilka na autosalóne v Ženeve ukázala nové modely C4 Cactus, nové Berlingo a tiež 9-miestny SpaceTourer. Avizuje aj zmeny o redizajne predajných miest.
Vydané  Text: 
Citroën C4 Cactus
Značka Citroën privítala návštevníkov autosalónu v Ženeve 2018 v prepracovanej expozícii, čo dokumentuje aj celkovú zmenu značky, ktorá za ostatné dva roky predstavila v Európe 6 nových vozidiel. Modelový rad teraz pozostáva z vozidiel, ktoré posúvajú DNA značky odvážnym dizajnom a jedinečným charakterom, pritom podporuje celkové zameranie na komfort pod hlavičkou programu Citroën Advanced Comfort.
Nový Citroën Berlingo
Vo svetovej premiére sa predstaví nový model Berlingo. Tretia generácia automobilovej ikony je pokračovaním ságy, pričom k jednoduchým a praktickým tvarom pridáva viac variability a viac komfortu ako aj dizajn, ktorý preberá všetky nové prvky značky Citroën.
Citroën C4 Cactus
Svoju výstavnú premiéru absolvuje aj nový model C4 Cactus. Ultra komfortné vozidlo plné sviežich a nových nápadov, ktoré v Európe prvý raz predstaví tlmiče s hydraulickými dorazmi.
Citroën Spacetourer Rip Curl
Citroën taktiež vystaví celú rodinu vanov ideálnych na cestovanie pre 5 až 9 osôb. Pri tejto príležitosti sa predstaví aj nové označenie týchto vozidiel SpaceTourer, ktoré nahrádza doteraz používané označenie Picasso. Značka predstaví aj špeciálny model C4 SpaceTourer Rip Curl, ktorý sa dostane aj do predaja ako aj štúdiu SpaceTourer Rip Curl Concept, van s pohonom 4X4, ktorý sa zameriava na cestovanie za dobrodružstvom, pričom využíva všetky skúsenosti značky Rip Curl.
Citroën C4 SpaceTourer
Reflektory osvietia aj ofenzívu v segmente SUV, ktorej dominuje nové kompaktné SUV C3 Aircross (pripísalo si už 50 000 spokojných klientov) a najpredávanejší model značky C3, ktorý sa v Ženeve predstaví v imidžovej špeciálnej sérii ELLE. Zmenia sa aj predajné miesta, vzhľad výstavnej expozície ako aj v nové služby mobility. To všetko prispieva k pokojnejšiemu a príjemnejšiemu zážitku s automobilmi značky Citroën, ako tvrdí automobilka vo svojej tlačovej správe. Značka Citroën dosiahla v roku 2017 rast na medzinárodných trhoch o 7,5 % (okrem Číny). V Európe sa značke podarilo prelomiť 6-ročný rekord, keď predala 786 000 vozidiel. Zároveň sa zvýšil trhový podiel medzi osobnými aj úžitkovými vozidlami.







Inzercia