Citroënu sa na Slovensku darí, má najlepšie predaje za posledných 10 rokov

Medziročný nárast značky Citroën v kategórii osobných vozidiel je na úrovni až 43 %.
Vydané  Text: 
Obľúbený Citroën C3

Vďaka výborným predajným výsledkom, dosiahnutým v prvých dvoch mesiacoch tohto roka, zaznamenala značka Citroën na Slovensku historicky významný úspech – medziročný nárast predaja až 41% a súčasne najlepší predaj v období posledných desiatich rokov.

S celkovým počtom 837 registrovaných nových osobných a ľahkých úžitkových vozidiel Citroën dosiahol 5%-nú hranicu trhového podielu, vďaka tomu sa Citroën umiestnil na šiestej priečke v poradí najpredávanejších značiek na Slovensku (kategórie M1+N1). Rastúci trend predajov značky sa začal prejavovať už v priebehu minulého roka. Celkový predaj v roku 2017 zaznamenal s počtom 4401 registrovaných vozidiel zabezpečil značke takmer 10-percentný medziročný nárast.

Prečítajte si náš redakčný test Citroën C3 1.2 PureTech: Trojvalec a automatika ladia perfektne

K tomuto úspechu prispieva už od svojho uvedenia v októbri 2016 na Slovensku vyrábaný model Citroën C3, ktorý v roku 2017 pokoril hranicu 2000 klientských objednávok a je už niekoľko mesiacov druhým najpredávanejším na Slovensku registrovaným modelom v kategórii hatchback-ov v segmente B. Celkovo je značka Citroën v segmente B tretia najúspešnejšia – za prvé dva mesiace tohto roku bolo registrovaných už 365 vozidiel, čo predstavuje 8%-ný podiel v danom segmente a súčasne 45%-ný nárast oproti minulému roku. Vďačí za to, okrem bestselleru C3, aj svojej novinke medzi mestskými SUV – modelu C3 Aircross; rovnako aj priestrannému, osvedčenému a elegantnému sedanu C-Elysée. Druhým najúspešnejším modelom v portfóliu značky je Citroën Berlingo, ktorý je dlhodobo lídrom vo svojom segmente. Za minulý rok 2017 sa predalo (v osobnej aj v úžitkovej verzii) spolu až 824 vozidiel, a úspešne sa mu darí aj v tomto roku, kedy príde do predaja jeho nástupca s kompletne obnovenou ponukou výbav, motorizácii a verzií.
Nový Citroën Berlingo
Zvýšený záujem so 16%-ným nárastom predajov v minulom mesiaci zaznamenala značka aj u rodinne zameraného, priestranného a technologicky vyspelého modelu C4 Picasso v 5-miestnom aj v 7-miestnom prevedení. Medzi firemnými zákazníkmi patrí k najobľúbenejším úžitkovým vozidlám práve Citroën Jumper (vo verziách Furgon, Šasi, valník a Minibus) s nárastom registrácií za rovnaké obdobie minulého roka až o 32%, rastúci záujem zaznamenáva aj Citroën Spacetourer a jeho úžitková verzia Jumpy Furgon, pričom oba modely sú lídrami svojho segmentu.
Citroën Jumper







Inzercia