Nová Fabia Combi sa vám nemusí nutne páčiť: má zvláštne črty, ale krásny interiér

Redakcia, 06.03.2018
Fabia bola a vždy bude etalón svojej kategórie. Vo verzii kombi prevzala črty od hatchbacku, avšak nemyslíme si, že jej zmeny úplne prospeli.

Škoda Fabia po modernizácii dala zbohom naftovým motorom a stavila výhradne na benzínové, ktoré nachádzame v koncernovej ponuke Volkswagenu. Nie je na tom nič zlé, automobilky sa pomaly odkláňajú od nafty a zdá sa, že v takto malých automobiloch, akým je aj Fabia Combi, už nemá svoje opodstatnenie. Veď moderné benzíny vedia zaberať už od 1700 otáčok a jazdiť s veľmi príjemnou spotrebou paliva.

Škoda Fabia Combi (2018)

V ponuke predajcov sa okrem silnejších trojvalcových motorov s objemom 1 liter objavia aj tradičné atmosférické motory MPI, ktoré ponúknu maximálne výkony 44 kW (60 koní) a 55 kW (75 koní). Motory TSI (litrové trojvalce) ponúknu 70 kW (95 koní) a 81 kW (110 koní), budú vybavené filtrom pevných častíc a na silnejší variant je možné nakombinovať aj automatickú dvojspojkovú prevodovku DSG.

Pozrite si oficiálne fotografie novej Škody Fabia Combi, vrátane záberov batožinového priestoru, ktorý však inováciami neprešiel.