Porsche 911 Turbo S 4×4 ide na snehu do kopca bez problémov ako veľké SUV

Kto pochybuje o schopnostiach pohonu všetkých kolies od Porsche, ten by si mal pozrieť toto video. Nejde iba o jeho špičkové vizuálne prevedenie, ale najmä o to, že je na ňom zachytená 911 Turbo S, ako bez problémov zvláda jazdu hore zasneženým kopcom.
Vydané  Text: 

Porsche 911 Turbo S 4×4 na snehu (video)

911 Turbo S je aktuálne najsilnejšie kupé, aké môžete nakúpiť v showroome Porsche. Mohlo by sa zdať, že povesť legendárnej 911 je natoľko významná, že možno predčí samotné vlastnosti aktuálnej generácie, ale opak je pravdou.

911 sa vyvíjala vždy, hoci na prvý pohľad to tak vyzerať nemusí. Model ostáva verný svojmu východziemu dizajnu a práve vďaka tomu je tak ľahko identifikovateľný v záplave luxusných konkurentov. Porsche si skrátka nikto nepomýli s BMW, Bentley, Audi a žiadnym iným výrobcom. Porsche 911 Turbo S disponuje výkonom až 427 kW, ide teda o najsilnejšie kupé zo Zuffenhausenu. Medzičasom síce vďaka divízii Porsche Exclusive Manufakture vznikla špeciálna edícia 500 kusov s ešte o 20 kW vyšším výkonom a exkluzívnymi vizuálnymi doplnkami, kult 911 Turbo S je však nespochybniteľný.
Porsche 911 Turbo S 4×4 na snehu (video)
Najnovšie Porsche chcelo dokázať, že jeho pohon 4×4 nie je iba imidžovým a trendovým doplnkom, ale praktickou funkciou so schopnosťami zorientovať sa aj mimo kvalitných nemeckých asfaltov. 911 Turbo S prijalo výzvu (samozrejme, vopred precízne naplánovanú, zaznamenanú a potom zostrihanú) a vydalo sa na jazdu až na úplný vrch zasneženého kopca, po ktorom ešte v ten deň jazdili lyžiari. Vidieť nízke športové Porsche na takomto povrchu nie je každodennou záležitosťou, preto by ste video nižšie určite nemali prehliadnuť.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.