Opel Insignia Country Tourer sa predáva od 27-tisíc eur. Vyšší adaptívny podvozok, krásny interiér, za príplatok aj biturbo
Najvážnejší konkurent pre mladobolelavského skauta ho cenou podlieza o pár tisíc eur a ponúkne minimálne 140, maximálne až 260 konských síl.
Vydané Text: Erik Stríž

Luxusné terénne kombíky sú v kurze, ale paradoxne najlepšie ponuky v pomere cena/výkon prichádzajú od neprémiových výrobcov. Opel Insignia Country Tourer je robustné, komfortné a priestranné kombi so svetlou výškou zväčšenou o 25 mm, s príplatkovým s pohonom všetkých štyroch kolies, funkciou torque vectoring a v ponuke dokonca s biturbom.
V označeniach áut značky Opel sa nemusí každý hneď vyznať. Insignia je modelový rad, ktorý konkuruje napríklad Octavii, vo verzii kombi sa volá Tourer. Ako Tourer sa ďalej predáva v dvoch ďalších verziách: Sports a Country. Sport je štandard, Country je vizuálna a za príplatok aj funkčná výbava do terénu. Prekvapivé môže byť, že v porovnaní s Octaviou Scout, ktorá je v predaji už v základnej verzii s pohonom 4×4, u Oplu si musíte za takýto pohon doplatiť, respektíve si zadovážiť verziu so silnejším motorom. Na druhej strane to môže byť považované za výhodu, pretože ten, komu vyhovuje len imidž Country Tourera a nemá záujem jazdiť s ním na chatu cez lesy, nemusí plytvať peniazmi za nákup pohonu oboch náprav.





Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk