Toto je MEGA! Unikla ďalšia fotografia novej triedy A.
Čo si o novom dizajne myslíte vy?
Vydané Text: Martin Šebesta
Dizajnovou zmenou prešlo aj ovládanie rozhrania medzi vodičom a vozidlom. Namiesto kolieska je už iba dotyková plocha. Údaje na displejoch medzi budíkmi a na stredovej konzole sa zase ovládajú dotykovými plochami priamo na volante, ktoré pochádzajú zo sveta mobilných telefónov. Pokiaľ hovoríme o novinkách, tak musíme spomenúť aj väčší batožinový priestor (+ 29 dm3) s dlhšou (+ 115 mm) a širšou (+ 225 mm) úložnou plochou a najmä širší (+ 200 mm) vstupný otvor. Teraz sa do neho zmestí aj bicykel s odmontovanými kolesami či veľký detský kočík. Z regálu s novými dielcami vybrali dizajnéri aj nové volanty, ktoré spoznáte najmä podľa toho, že už na nich našlo svoje miesto aj ovládanie tempomatu. Po rokoch hľadania páčky pod volantom ide o veľmi vítanú zmenu. K novým kombináciám materiálov patria poťahy umelou a prírodnou kožou, v niektorých verziách aj v kombinácii s látkou. Prepracované sú aj sedadlá, ktoré ponúkajú telu dobrú oporu pri ostrejšej jazde v zákrutách či pohodlie na dlhých cestách. Ponuku obkladových materiálov okrem brúseného hliníka či karbónu rozširujú aj drevené lišty vrátane hodnotne vyzerajúcich líšt s otvorenými pórmi.
Na rozdiel od interiéru, zmeny v dizajne exteriéru môžeme podľa prvých fotografií označiť za evolučné. Predná časť preberá mnohé prvky od nedávno predstavenej športovej limuzíny CLS. Nový je svetelný podpis LED svetlometov aj výrazne agresívnejšia predná maska.
Pod kapotou by sa malo objaviť hneď niekoľko nových motorizácií. Zákazníci si budú môcť vybrať širokej ponuky motorov – až sedem benzínových a päť naftových agregátov, pričom základné verzie by mali byť dostupné s motormi od Renaultu. Hovorí sa tiež o plug-in hybridnej a elektrickej verzii, ktoré by mali prísť na trh neskôr. Zaujímavé informácie sa týkajú aj športových verzií AMG A45. Takto upravený hatchback má do vienka dostať motor s výkonom cez 400 koní!
Inzercia