Značka MINI zmenila logo – toto myslia vážne?!

Je to trend a my nemôžeme namietať. Ale myslíme si, že v tomto prípade spravilo MINI malý krok vzad!
Vydané  Text: 

Flat je trend v grafickom dizajne, o ktorom počúvame už zopár rokov a zdá sa, že jeho popularita v blízkej dobe len tak neklesne. Práve naopak, veľké nadnárodné spoločnosti premieňajú svoje pestré a 3D logá na ploché, teda tie, ktoré preberajú práve štýl s názvom „flat“.

Mini od marca 2018 bude používať iba svoje modernizované logo, ktoré sa nám, popravde, úplne nepozdáva. Krásne 3D logo s metalickými odleskami nahradí plochým a monochromatickým, ktoré navyše využíva nápadne jednoduchú typografiu. Na prvý pohľad to vyzerá ako nie celkom úspešný koncept nového loga od nejakého študenta, avšak MINI to myslí celkom vážne. Nech sa páči, zoznámte sa – nové logo značky MINI:
Pre úplnosť dodávame, že odchádzajúce 3D logo s metalickým odleskom MINI používalo od roku 2000:
Bystré oko fanúšika MINI by si malo všimnúť, že toto logo sa už v minulosti predviedlo aj oficiálne: dokonca už pred dvomi rokmi. Potom sa v komunikácii spoločnosti objavilo zjednodušené dvojrozmerné logo. Teraz nová verzia sa objaví nielen na firemných papieroch, ale aj na automobiloch. Nájdeme ich nielen na prednej kapote, ale aj na dverách batožinového priestoru, na volante a i kľúčoch.





Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.