Vo Frankfurte bude tento rok chýbať až desať významných značiek! Nezúčastnia sa ani veľké koncerny.
Niektoré nás rozhodnutím prekvapili!
Vydané Text: Peter Orosz
Navyše, v dobe internetu si väčšina z vás môže významnú premiéru pozrieť aj z pohodlia domova cez živý prenos. Niektorí novinári pritom častokrát popisujú dianie v reálnom čase. Aj preto je výhodnejšie zameriavať sa na komornejšie akcie, ktoré nemusia stáť toľko peňazí, no majú minimálne rovnaký efekt. Podobnú filozofiu už nejaký ten rok razí automobilka Volvo, ktorú na autosalóne vo Frankfurte neuvidíme. Prekvapil nás ale koncern FCA, pod ktorým môžeme nájsť hneď niekoľko významných značiek, v Európe hlavne Fiat, Alfa Romeo alebo Jeep. Obzvlášť Alfa potrebuje pomôcť s propagáciou najnovších modelov Giulia a Stelvio, ich úspech totiž rozhodne o ďalšom smerovaní celej značky.
O niečo menej nás prekvapil koncern PSA. Citroën a Peugeot tento rok nemajú nejakú významnú novinku, nehovoriac o automobilke DS, ktorá za posledné roky vypotila len jeden vlastný model. O novom DS 7 Crossback sa ale zatiaľ veľmi nehovorí ani nepíše.
Podobne sú na tom automobilky Infiniti či Mitsubishi, tie taktiež neprejavili záujem o návštevu frankfurtského výstaviska. Posledným protestujúcim je Nissan. Dúfali sme, že vo Frankfurte uvidíme novú generáciu elektrického modelu Leaf, no na premiéru si asi budeme musieť ešte chvíľku počkať.
Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia