Porsche v USA rieši nedostatky svojich áut preplácaním luxusných okuliarov
Automobilka Porsche bude svojim zákazníkom preplácať luxusné okuliare, chce tým kompenzovať nebezpečné odlesky v interiéri.
Vydané Text: Redakcia
Informovali o tom magazíny Motor Trend a Auto Blog a pripomenuli, že spor s medializovaným názvom Chan, et. al., v. Porsche Cars North America, Inc. dokonca nadobudol vlastnú webstránku http://www.dashboardglareclassaction.com/. Na nej žalujúca strana popisuje dohodu medzi zákazníkmi a spoločnosťou Porsche, ktorá znie nasledovne: ak ste si kvôli odleskom palubovky na čelnom skle kupovali nové slnečné okuliare, môžete od Porsche žiadať finančnú kompenzáciu vo výške 50 až 175 amerických dolárov. Nie eur, nakoľko sa „novinka“ týka iba Spojených štátov amerických.
Podľa slov vyššie zmienených magazínov Porsche pripomína, že dôsledkom tejto nedokonalosti interiéru neeviduje žiadne úrazy alebo dokonca straty na životoch, aj napriek tomu pristupuje k tomuto nie celkom lacnému kroku. Je zrejmé, že luxusné okuliare si nechá preplatiť každý, kto si ich kupoval len tak pre radosť.
Problém s odleskami a dohoda o kompenzácii vynaložených nákladov na okuliare sa týka farebných schém Luxor Beige, Sand Beige, Cognac, Platinum Grey a Natural Brown.
Zrkadlový obraz palubnej dosky na vnútornej strane čelného skla nie je v autopriemysle žiadna novinka. Môže za to kombinácia ostrého uhla sklonu čelného skla a svetlý farebný motív interiéru. Výrobcovia toto štandardne riešia tak, že palubnú dosku čalúnia do čiernej kože alebo jej plastový kryt vyrábajú v čiernej farbe. Ani to však **nie je univerzálne a konečné riešenie**, počas slnečných dní sa obraz palubovky môže aj tak premietnuť na čelné sklo. Zvyčajne nejde o niečo, čo by ohrozovalo bezpečnosť, v prípade Porsche však úroveň odleskov dosahovala takú úroveň, že bola dôvodom na podanie žaloby na súd.
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia