Nové kabrio triedy E vyzerá úchvatne a jazdí za 4,3 litra

Vraj je to najtichší kabriolet medzi konkurentmi, je o vyše desať centimetrov dlhší ako jeho predchodca a vôbec prvýkrát dostáva pohon všetkých štyroch kolies 4Matic. Nová generácia kabrioletov modelovej triedy E je jednoducho neprehliadnuteľné vozidlo.
Vydané  Text: 

Vraj je to najtichší kabriolet medzi konkurentmi, je o vyše desať centimetrov dlhší ako jeho predchodca a vôbec prvýkrát dostáva pohon všetkých štyroch kolies 4Matic. Nová generácia kabrioletov modelovej triedy E je jednoducho neprehliadnuteľné vozidlo.

Spája vysokú mieru komfortu a vietor vo vlasoch. Zdanlivo nezlúčiteľné nový Mercedes-Benz E Cabrio spája dovedna a prekonáva svojho predchodcu snáď po každej stránke. V prvom rade je to krásny ladný dizajn, ktorý novinke naozaj svedčí a nadväzuje tak na dizajnovú stratégiu nemeckej automobilky.


V porovnaní s odchádzajúcou generáciou éčkového kabrioletu je tá nová o 123 mm dlhšia, 74 mm širšia a rázvor kolies narástol o nezanedbateľných 113 mm na finálnych 2873 mm. Tlmiče sú nastavené o 15 mm nižšie ako vo verzii sedan, čo stačí na to, aby mal kabriolet zreteľne lepšiu dynamiku a športovejšie jazdné vlastnosti, tvrdí Mercedes. Automatická strecha sa rozloží a zloží už v priebehu 20 sekúnd a podľa slov automobilky je natoľko kvalitná, že E kabrioletu robí vôbec najtichšie vozidlo spomedzi všetkých svojich konkurentov.


Svoj priestor v novom Mercedese E kabriolet našli technológie Multibeam LED svetlometov, inteligentný čistiaci systém Magic Vision Control, balíček Driving Assistance, Air Body Control, komunikačný systém Car-to-X. Mercedes-Benz triedy E vo variante kabriolet sa bude predávať v niekoľkých variantoch motorizácie, vždy s automatickou prevodovkou 9G Tronic. Konkrétne ide o nasledovné varianty: **Mercedes-Benz E 220 d Cabriolet** (1950cc, 194k, 400 NM, akcelerácia za 7,7 s, spotreba 4,3 l/100km) **Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC Cabriolet** (2987cc, 258 k, 620 NM, akcelerácia za 6,1 s, spotreba 6,5 l/100 km) **Mercedes-Benz E 200 Cabriolet** (1991cc, 184 k, 300 NM, akcelerácia za 8,1 s, spotreba 6,2 l/100 km) **Mercedes-Benz E 300 Cabriolet** (1991cc, 245 k, 370 NM, akcelerácia za 6,6 s, spotreba 6,8 l/100 km) **Mercedes-Benz E 400 4MATIC Cabriolet** (2996cc, 333 k, 480 NM, akcelerácia za 5,5 s, spotreba 8,3 l/100 km)





Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk




Inzercia

Inzercia