Konfigurujeme si vlastný Arteon na mieru. Desiatky tisíc eur len tak lietajú vzduchom.

Vďaka online konfigurátoru získate perfektný prehľad o tom, čo všetko nový Volkswagen Arteon ponúka. Je toho priveľa, za menej ako 33-tisíc však nový kus nekúpite.
Vydané  Text: 

Vďaka online konfigurátoru získate perfektný prehľad o tom, čo všetko nový Volkswagen Arteon ponúka. Je toho priveľa, za menej ako 33-tisíc však nový kus nekúpite.

Základný Arteon sa predáva za cenu **32 810 €**. Nie je to málo, dokonca oveľa viac, ako by sme pred niekoľkými mesiacmi predpokladali. Arteon skrátka predstavuje to najlepšie, čo vie Volkswagen ponúknuť ako kompromis medzi prémiovosťou, výrazným moderným dizajnom a športovým charakterom s vysokou mierou komfortu.
Vo variante s naftovým motorom sa potom predáva za cenu od 36 000 eur, teda iba 3-tisíc si priplatíte za diesel. Za automatickú prevodovku si priplatíte ďalších 3 140 eur a za pohon 4×4 ešte 4 620 eur. Tisíce len tak lietajú a to ani zďaleka nie sme na konci. Zatiaľ máme kombináciu **nafta + automat DSG + 4×4 za cenu 43 760 €.** Nasleduje nastavenie úrovne výbavy. Volkswagen ponúka tri varianty: **Arteon, Elegance a R-Line**. Za najvyšší R-Line zaplatíme 46 620 €. Keby sme si v prvom kroku vybrali benzínový variant, manuálnu prevodovku a pohon prednej nápravy, automaticky by nás systém posunul k výberu základnej úrovne výbavy Arteon.
**Rozdiel medzi výbavami Arteon a R-Line je výrazný**. Za všetky spomenieme LED zadné svetlá s dynamickými smerovkami, palubný počítač „Premium“, adaptívne pruženie DCC (len 2.0 TSI 4MOT a 2.0 BiTDI), vyhrievané predné sedadlá, multifunkčný 3-ramenný kožený volant s hliníkovým dekorom R-Line, disky z ľahkých zliatin a pneumatiky 245/45 R18. V tomto kroku nám konfigurátor dáva na výber medzi dvomi verziami naftového motora **2.0 BiTDI**: spomedzi **140 a 176 kW verzií** si vyberáme tú silnejšiu a celková cena za vozidlo stúpa na 49 700 €. Základný čierny lak karosérie meníme za príplatkový biely, ktorý k celkovej cene prihodí ešte 140 eur a špeciálne lakovanie oryx perleť za 1 440 eur. Ďalej do nákupného košíka pridávame disky z ľahkých zliatin 8Jx20 „Rosario“ za 950 eur a čalúnenie si už vybrať nemôžeme.


V záverečnom kroku zahŕňame do výbavy aj 40 ďalších príplatkových technológií za 19 760 eur (vrátane ťažného zariadenia) a dosahujeme **finálnu cenu 71 850 €**. Nakonfigurovali sme Arteon R-Line 2.0 BiTDI DS7 4M SCR (nafta / 2.0l / 176kW/ 239 koní).




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk




Inzercia

Inzercia