Ak sa pred časom dizajnéri snažili priblížiť model 206 svojmu novšiemu súrodencovi, tak teraz ich kolegovia túto snahu zmarili. Najväčšími úpravami prešla predná časť s hranatejšou mriežkou chladiča, vzadu sú nové predovšetkým svetlá vyskladané zo svetelných diód. V interiéri je nové predovšetkým ovládanie klimatizácie. Peugeot prichádza tiež s viacerými zaujímavými prvkami výbavy. Všetky dvestosedmičky vybavené motorom spĺňajúcim normu Euro 5 (prepracovaný 1.4e, 1.6 VTi) disponujú indikátorom preradenia. V rámci možností výbavy pribudli navigačné a komunikačné systémi WIP s rozhraním bluetooth. Motorová ponuka ostala prakticky nezmenená, ekológov isto poteší verzia 99g. Ako už názov napovedá, ide o auto so spotrebou len 3,8 l/100 km a emisiami CO2 99 g/km. Poháňa ho naftový štvorvalec 1.6 HDi s výkonom 66 kW (90 k). Úsporu paliva má okrem modifikovanej elektroniky motora na svedomí aj predĺžené odstupňovanie prevodovky a upravená aerodynamika. V tomto smere je zaujímavosťou najmä flexibilná spodná lišta na prednom nárazníku.