Terénny klasik Pajero dostal prepracované pohonné ústrojenstvo. Kompletne prekopaný agregát 3.2 DI-D bol posilnený zo 118 kW (160 k) na 147 kW (200 k), krútiaci moment sa posunul z 373 Nm na 441 Nm. Priemerná spotreba pritom klesla z 10,6 l/100 km na 8,5 l/100 km. Prepracovaná päťstupňová automatická prevodovka eliminuje nutnosť slabšej verzie motora v tejto kombinácii, ako to bolo doteraz. Inžinieri tiež zapracovali na odhlučnení kabíny. V ponuke výbavy zaujme predovšetkým vylepšený multikomunikačný systém, navigácia dostala lepšie mapy pre oblasť strednej a východnej európy.
Pick-up L200 dostal novú výkonnejšiu verziu agregátu 2.5 DI-D s výkonom 130 kW/178 k. Podľa použitej prevodovky je krútiaci moment buď 400 Nm (manuál) alebo 350 Nm (automat). Výrobca pri manuálnej prevodovke deklaruje spotrebu 8,5 l/100 km, čo je len o deci viac v porovnaní so slabšou verziou (100 kW/136 k). Inžinieri Mitsubishi tiež zapracovali na odhlučnení kabíny a na zvýšení pasívnej bezpečnosti (silnejšie brzdy, prídavné airbagy). Zaujímavou novinkou je tiež nová o 18 cm predĺžená korba pre verziu Double Cab.