Na pohon verzie AMG slúži vysokootáčkový atmosférický vidlicový osemvalec s objemom 6,2 litra, ktorý dosahuje maximálny výkon (386 kW/525 k). Krútiaci moment 630 Nm je posielaný na zadnú nápravu prostredníctvom sedemstupňovej prevodovky AMG Speedshift MCT. Auto vystrelí z nuly na 100 km/h za 4,5 s a ručička rýchlomera sa zastaví na elektronicky limitovaných 250 km/h. Prevodovka ponúka rôzne režimy, ekológov poteší tzv. Controlled Efficiency, ktorý pre minimalizáciu spotreby udržuje čo najnižšie otáčky. K dispozícii sú ešte Sport, Sport Plus a Manual. Oproti bežnej limuzíne bol upravený podvozok, ktorý disponuje elektronicky ovládanými tlmičmi a podľa potreby či jazdného štýlu možno voliť varianty Comfort, Sport a Sport Plus. Novú športovú limuzínu odlišujú od bežnej triedy E agresívnejší nárazník a spojler, nechýbajú rozšírené blatníky a svetelné diódy. Na aute nájdete dva páry hranatých koncoviek pochrómovaných výfukov, ako aj 18-palcové AMG disky z ľahkej zliatiny s pneumatikami 255/40 vpredu a 285/35 vzadu.