Hoci vedenie koncernu odmieta oficiálne potvrdiť akékoľvek špekulácie, zdroje z vnútra hovoria, že nový koncern bude tvoriť len trojica Chevrolet – Buick – Cadillac. Známymi faktami je, že pre záujemcov sú k dispozícii automobilky Hummer, Saab a Saturn. O prvú menovanú sa investori zvlášť netrhajú a tým pádom sa uvažuje o jej konci, no v rade na švédsku značku stojí vraj až 27 potenciálnych majiteľov pričom desiati vraj dostali bližšie informácie o stave firmy a sú teda považovaní za favoritov. GM deklaruje, že na Saabe nechce zvlášť zarobiť a je pripravený predať značku za minimálnu cenu. Podľa interných informácii má Saab zdroje na udržanie výroby len do konca mesiaca a nutne potrebuje miliónové investície pre štart produkcie nových modelov. Predaj značky by mal byť uzavretý najneskôr v lete.
Situácia americkej masovej značky Saturn je podľa všetkého tiež jasná. Záujem o odkúpenie prejavila skupina, ktorú tvoria investori a predajcovia automobilov. Saturn je ale prudko závislý od produkcie koncernu, pretože celá jeho modelová ponuka vychádza z produkcie ostatných značiek.
Podľa neoverených informácii sú na odstrel tiež značky Pontiac a GMC. Záujem investorov zatiaľ nebol verejne deklarovaný, no v prípade Pontiacu sa skôr predpokladá redukcia modelového portfólia a útlm produkcie. Je možné, že časom značka zmizne úplne, ako sa to stalo s automobilkou Oldsmobile. GMC je na tom podobne ako Saturn, pretože výrobný program tvoria luxusné verzie SUV modelov od Chevroletu.
Podľa posledných správ z Nemecka sa Opel dohodol s koncernom GM nie len na finančnom vyrovnaní, ale tiež na vrátení patentov, ktoré si koncern privlastnil. Všetko ešte potrebuje požehnanie americkej vlády, pretože patenty sú súčasťou balíka, ktorým GM ručí za štátne pôžičky. Opel sa vyjadril, že spoločnú budúcnosť s „novým“ GM neplánuje a chce nájsť nového investora. V tomto smere má podporu aj od nemeckej vlády, ktorá sľúbila viaceré úľavy.