Na modeli Q7, ktorý sa vyrába v bratislavskom závode koncernu VW, pribúdajú prvé vrásky, takže prišiel čas na kozmetické úpravy. V rámci faceliftu dostal novú mriežku s vertikálnym rebrovaním, pozmenené boli nárazníky a vonkajšie ukazovatele smeru sú kompletne zhotovené zo svetelných diód.
Alternatívou k štandardným halogénovým sú xenónové svetlomety s prívlastkom plus, ktoré poskytujú extrémne dlhé diaľkové svetlá, samozrejmosťou je odbočovacia funkcia. Ku xenónovým svetlometom dostanete aj svetelné diódy v tvare písmena U, ktoré sa stávajú neodmysliteľnou súčasťou imidžu značky so štyrmi kruhmi.
V ponuke motorov nájdete len priame vstrekovanie a nechýba ani silák s menom V12 TDI (368 kW/500 k), ktorý umožňuje ťahať príves s hmotnosťou až 3,5 tony. Benzínovým základom je stále 3.6 V6 FSI (206 kW/280 k), nechýba ani osemvalec 4.2 FSI (257 kE/350 k). Dieselová alternatíva 3.0 TDI s výkonom 176 kW (240 k) by mala na sto kilometrov spotrebovať 9,1 litra nafty a v ponuke nájdete aj väčší agregát 4.2 TDI (250 kW/340 k).
Na zozname príplatkových prvkoch nechýba adaptívne vzduchové pruženie či high-end audiosystém Bang&Olufsen so štrnástimi reproduktormi a celkovým výkonom až 1000 wattov. Posádku môže rozmaznávať štvorzónová automatická klimatizácia či ventilované/vyhrievané sedadlá.