Predstavujeme Toyota Professional: Komplexná ponuka pre profesionálov
Toyota už pokrýva celé spektrum úžitkových vozidiel a rozumie tomu, že každé podnikanie je jedinečné a auto je pre mnohých pracovný nástroj – ale niekedy slúži aj rodine.
Vydané Text: Juraj Hrivnák
Minulý rok na jeseň predstavila Toyota svoj najväčší úžitkový model Proace Max. Tým sa stala jej ponuka úžitkových modelov kompletnou. Od kompaktného modelu Proace City, ktorý je ideálny na rozvoz tovaru hlboko do centier miest a obcí vďaka svojej obratnosti, cez všestranný Proace, ktorý sa dokonale prispôsobí vaším potrebám ako chameleón, až po mohutný Proace Max. Všetky tieto modely sú dostupné ako so spaľovacou, tak aj s čisto elektrickou pohonnou jednotkou, takže záleží iba od vás a vášho podnikania, ktorý druh pohonu lepšie splní vaše požiadavky. A keďže práca sa nenachádza vždy iba na spevnených cestách, je tu aj legendárna Toyota Hilux, ktorá vás vďaka svojej povestnej nezničiteľnosti dostane vždy spoľahlivo aj tam, kam sa iní neodvážia. Doplňme, že medzi úžitkové modely patria aj osobné verzie Proace City Verso a Proace Verso. To keď potrebujete cez víkend voziť rodinu aj so športovým vybavením za zážitkami a cez týždeň to isté auto premeniť na šikovného pracanta.
Neprispôsobujte sa autu
Vy viete najlepšie, čo váš život a podnikanie obnáša, preto je nezmysel, aby ste ho podriaďovali autu. Toyota vám umožní sa na to pozrieť opačne a auto prispôsobiť práve vašim potrebám. Toyota Proace prichádza s rôznymi možnosťami prispôsobenia podľa potrieb zákazníka – či už ide o veľkosť nákladného priestoru, počet sedadiel alebo špecifické úprave pre podnikanie. Táto flexibilita často prekonáva možnosti, ktoré ponúkajú konkurenčné modely. Aj autá primárne určené na profesionálne účely však vozia predovšetkým ľudí a často celé rodiny, a preto je postoj Toyoty jednoznačný: musia byť bezpečné. Moderné technológie a asistenčné systémy programu Toyota Safety Sense sa starajú o aktívnu bezpečnosť vodiča, zatiaľ čo prvky ako LED osvetlenie, adaptívny tempomat a dobrá ergonómia kabíny znamenajú menšiu únavu počas dlhých jázd. Mnohé z nich nájdete už v štandardnej výbave, kým inde by ste si za ne museli priplácať.
Spoľahnite sa
Toyota je ako japonská značka slávna svojou spoľahlivosťou a kvalitou. Z jej dlhoročných skúseností v oblasti výroby ťaží aj Proace. Ako slovo do bitky poslúži štandardná predĺžená záruka Toyota Extracare Plus. To znamená pokoj až na 5 rokov alebo 250 000 kilometrov. Keďže tieto vozidlá môžu mať aj ťažší život, je potrebné sa o ne patrične starať. Tu prichádza k slovu silná sieť servisov a dobrá zákaznícka podpora. Toyota má totiž rozsiahlu sieť autorizovaných servisov po celom Slovensku a poskytuje aj adekvátnu zákaznícku podporu. Kdekoľvek sa teda so svojím autom ocitnete, prípadná pomoc nebude nikdy príliš ďaleko.
Toyota Proace City
- Dostupná s benzínovým aj dieselovým pohonom; aj ako EV
- Dva typy karosérie a dve dĺžky
- Maximálne zaťaženie až 1 000 kg
- Osobná verzia Verso aj ako variabilné 7-miestne auto
- Ideál pre menších podnikateľov, živnostníkov a aktívne rodiny
Toyota Proace
- Dostupná s dieselovým alebo EV pohonom
- Tri typy karosérie (skriňa, crew cab, platform cab), dve dĺžky
- Skvelý pomer veľkosti a priestrannosti
- Maximálne zaťaženie do 1 400 kg (1 263 kg pre BEV)
- Osobná verzia Verso pokryje potreby od základnej prepravy pre 8 ľudí až po luxusný shuttle
- Pojazdná kancelária na kolesách pre náročných
Inzercia
Toyota Proace Max
- Dieselový alebo elektrický pohon
- Tri typy karosérie (skriňa, podvozok, valník), tri dĺžky, dve výšky, maximálna variabilita
- Možnosť prestavby
- Maximálne zaťaženie až 1 400 kg podľa verzie
- EV verzia s výkonom až 199 kW (270 koní) a 110 kWh batériou s dojazdom 420 km (WLTP)
- Pre komplexnú prepravu veľkého nákladu
Toyota Hilux
- Spoľahlivý dieselový motor s objemom 2,4 alebo 2,8 litra
- Nosnosť až 1 000 kg
- Skvelé terénne vlastnosti
- Tri druhy karosérie
- K dispozícii pracovné aj lifestyle verzie

Juraj Hrivnák
Vždy som túžil pracovať s autami a tento sen sa mi splnil v tej najdokonalejšej podobe. A nevyužil som ho len na to, aby som sa mohol voziť po meste. Chcel som autám rozumieť a vedieť ich čo najlepšie ovládať. Tak som si ako prvé auto kúpil staré BMW 328i. Po rokoch úprav (auta aj šoféra 🙂 ) som s ním na Slovakia Ringu už naháňal oveľa novšie a silnejšie autá. Vždy ma fascinovala jazda na hrane a tak na okruhu trávim čo najviac času. Či už pre zábavu, alebo občas ako inštruktor. Autá nehodnotím len podľa infotainmentu a objemu kufra, ale najmä podľa charakteru, techniky a jazdných vlastností. Obľúbené autá? Toyota GT86, Mazda MX-5, BMW M3 a Porsche 911 GT3.