VIDEO

Kia odvysielala reklamu „Perfect 10“ za 11 miliónov dolárov. Sympatickým príbehom ukázala dobré stránky elektromobilov EV9

Vieme, že je to iba marketing, ale najnovší reklamný spot na elektromobil EV9 dokáže zahriať pri srdci snáď každého.

Apel na ľudské emócie je v reklame rovnako dôležitý ako dobrý produkt.
Vydané  Text: 

Odhodlaná mladá krasokorčuliarka, ktorá je nastavená na spoločnú skladbu Cat Power a Coldplay „Wish I Was Here“, dokončí svoj program a zdvihne zrak, aby zbadala prázdne miesto vedľa svojho otca. Viditeľne je sklamaná a divák nevie, kto mal na danom mieste sedieť.

Keď obaja odchádzajú z arény, otec rýchlo rozpozná sklamanie svojej dcéry, že tam nie je niekto výnimočný, a odbočí do lesa a cez sneh k zamrznutému rybníku pred chatkou na samote.

Po tom, čo otec rýchlo zavesí svetlá medzi kríky a postaví do priestoru veľký reproduktor, predvedie mladé dievča bezchybné vystúpenie na provizórnom klzisku pre jedno publikum. Jej starý otec, ktorý to sleduje zvnútra chatky, napokon v dojímavom závere na okno chaty píše prstom číslo 10 ako hodnotenie výkonu.

Inzercia

Inzercia

Značka Kia chce aj takto upozorňuje na všestrannosť pohonu a doplnkové funkcie automobilu EV9 s technológiou Vehicle to Load (V2L), čo je schopnosť vozidla zo svojho trakčného akumulátora napájať elektrické spotrebiče aj s väčším príkonom.

Obojsmerný elektrický kábel na Kia EV9

Zatiaľ čo v televízii sa počas severoamerickej televíznej udalosti roka, zápasov Super Bowl, odvysielala skrátená verzia reklamy, na internete je k dispozícii predĺžená verzia s dĺžkou 1:10 minúty. Agentúra David&Goliath, ktorá sa postarala o výrobu spotov, vytvorila tiež 6, 15 a 30-sekundové verzie.

Inzercia

Inzercia

123 miliónov divákov

Podľa denníka BNN Breaking za vysielací čas spoločnosť Kia zaplatila 10,6 miliónov amerických dolárov, v prepočte takmer 10 miliónov eur. K tomu je potrebné pripočítať náklady za zhotovenie kampane, čo môžu ďalšie byť stovky tisíc dolárov.

Super Bowl je v USA nevšedne populárnou televíznou udalosťou. Podľa spoločnosti Nielsen, ktorá meria sledovanosť televíznych program, tohtoročný Super Bowl sledovalo v Spojených štátoch 123,7 milióna divákov.

Išlo o rekordnú sledovanosť a má sa za to, že k nej významnejšie dopomohla speváčka Taylor Swift, ktorá má vzťah s víťazom Super Bowlu Travisom Kelceom. Americkí konšpirátori a bulvárne médiá nenechali nič dlžní svojej povesti a tvrdili, že ich vzťah Kelce a Swift bol súčasťou sprisahania s cieľom zmanipulovať futbalový šampionát v snahe pomôcť prezidentovi USA Joeovi Bidenovi v opätovnom zvolení.

PRVÝ TEST KIA EV9: Výkonný luxus. Je však porovnávanie s BMW na mieste?

Brutálny pick-up KIA TASMAN na prvých fotografiách. Výroba a predaj na Slovensku sú len divokou špekuláciou, hoci model má byť globálny

TEST Kia XCeed 1,5 t-GDi 7DCT GT-line: Čo sa skrýva pod zeleným lakom nafúknutého Ceedu?

Kia vstupuje na trh úžitkových vozidiel a prináša skutočný modulárny dizajn! Odhalila platformu PBV, na ktorej postavila hneď tri nové autá

 




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk




Inzercia

Inzercia