Faceliftovaný Lexus GS na Slovensku

Importér automobilov Lexus uviedol na slovenský trh prepracovanú verziu modelu vyššej strednej triedy GS.
Vydané  Text: 

Automobil sa ponúka v troch verziách: základný šesťvalec GS300, nový špičkový osemvalec GS 460 a hybrid GS 450h. Auto má zľahka upravený vonkajší aj vnútorný dizajn. Pod kapotou zaujme hlavne špičkový 4,6-litrový agregát V8 s priamym a nepriamym vstrekovaním D-4S a elektronicky riadeným časovaním ventilov VVT-iE. Nová pohonná jednotka dosahuje výkon 255 kW (347 k), čo je o 23% viac ako v modeli GS 430, napriek tomu je však ekologickejší. Tento motor je spriahnutý s novou osemstupňovou inteligentnou automatickou prevodovkou. Adaptívny podvozok môže byť za príplatok vybavený systémom aktívnych stabilizátorov. Základný model GS 300 sa bude predávať od 1 599 000 Sk, verzie GS 460 a GS 450h budú ponúkané za 2 099 000 Sk.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.