Vpredu ho od Wranglera rozozná len skutočne skúsené oko. Bočný pohľad však prezrádza ihneď, odhaľuje skutočnú dĺžku auta.
Celé predĺženie rázvoru a rozmerov je venované najmä úložnej ploche. Tá má dodatočnú protišmykovú ochranu spoločne s látkovým nepremokavým prekrytím.
Predný nárazník je masívny a bez problémov sa naň postavíte.
Dvere sú na aute prichytené pomocou tradičných pántov. Ku karosérii ich pripájajú dve skrutky a sada káblov pre elektroniku.
V prípade potreby je možné zložiť aj čelné sklo. To je k rámu pripevnené pomocou štyroch skrutiek. Pred jeho zložením musíte odstrániť aj predné stierače.
Následne sklo položíte na gumené podložky na kapote.
Jedinou pomyselnou brzdou jeho terénnych schopností sú konvenčné pneumatiky.
Úložná plocha odnesie až 613 kilogramov. Je to menej ako Ford Ranger, no ten nedisponuje zase až takými terénnymi vlastnosťami.
Korbu viete jednoducho zatvoriť pomocou látkovej rolety. Tá sa dá zrolovať a zaistiť za zadným sklom.
Na korbe je hneď niekoľko úchytov na zaisetnie nákladu. Taktiež tu je aj 240-voltová zásuvka s americkým konektorom. Tá je schopná dodávať výkon až 400W.
Off Road Pages v infotainmente slúžia na prehľadné zobrazenie pomerne veľkého množstva informácií, Nájdete tu napríklad teplotu oleja, vody, tlak olejového čerpadla a mnoho iných užitočných informácií.
Oceňujem prednú a zadnú kameru s vysokým rozlíšením. Tú prednú si navyše môžete v prípade potreby očistiť stlačením tlačidla na displeji.
Dvojica „pák“ na stredovom tuneli slúži na ovládanie predovky a tiež zapojenia príslušných druhov pohonu 2H, 4H Auto, 4H Part Time, Neutral a 4L.
O konektivitu sa stará USB-C spoločne s tradičným USB a 3,5-mm audio konektorom.
Vidlicový naftový šesťvalec má poriadnu silu. V pružnom zrýchlení dokáže poraziť nejedno konvenčné auto. Dobrou správou je, že motor je kultivovaný a nemá vysokú spotrebu.
Zavesenie kolies je robustné. Tlmiče majú relatívne vysoký zdvih a v teréne dokonale vykrývajú rôzne typy prekážok.
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.