Predné partie, predovšetkým maska a svetlá, sa odvolávajú na pôvodný model z roku 1965. Predný nárazník je z ocele.
Rezerva je uchytená na spodnej časti piatych dverí.
Kolesá majú síce len 17 palcov, no majú obuté pneumatiky s rozmerom 285/70 R17. Sú však určené primárne do terénu.
Štítok s označením verzie nekričí a je decentným doplnkom vzhľadu.
V teréne však odporúčam mať auto kompletne nastrojené. Aspoň teda v podobnom teréne…
Z aute viete odstrániť strechu, dvere a zadnú nadstavbu.
Zdvih zadných tlmičov je až 262 milimetrov. Pri predných je to o niečo menej.
Tlmiče Bilstein sú súčasťou podvozka, ktorý Ford označuje ako HOSS 2.0. Ich výhodou je pomerne široké spektrum použitia a zároveň zvýšená odolnosť.
Klasické logo Ford je na Broncu nahradené divokým mustangom.
Výhodou je, že rezerva na piatych dverách má takýto kužel s kamerou. V praxi to znamená, že je umiestnená na najvzdialenejšej časti auta.
Interiér je funkčný a praktický. Oceňujem gumovú ochranu viacerých ovládacích prvkov.
Pred vodičom je umiestnený hybridný prístrojový panel. Rýchlosť zobrazuje klasický ručičkový ukazovateľ, ostatné informácie sú premietnuté na displeji. Ten disponuje aj rôznymi grafikami. Na výber je totiž až 8 jazdných režimov. Samozrejme nechýba ani Baja…
Centrálny displej je prehľadný a dajú sa na ňom zobraziť aj off-road informácie.
Ten je napríklad na volante…
Volič režimov 10-stupňovej automatickej prevodovky je robustný. Na zadnej strane má vygravírovanú americkú vlajku.
Nemôže chýbať ani poriadne robustný štítok s označením pôvodu a miesta výroby.
Volič pohonu je klasický kruhový prepínač. Pohon e-4WD umožňuje aj voľbu automatickej štvorkolky. Ostatné formy pohonu sa prepínajú na základe jazdného režimu.
Na palubnej doske sa nachádza ovládanie diferenciálov, terénnej brzdy či rozpojenia predného stabilizátora.
Na stredovej konzole sa nachádzajú dolu hlavou umiestnené ovládače okien a zrkadiel. Predovšetkým ten na zrkadlá reaguje opačne v dôsledku jeho uchytenia.
…alebo aj na gumovej ochrane stredového tunela medzi zadnými sedadlami.
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.