Konzervatívne tvary urobili z CR-V manažorske SUV.
Zadná časť je mohutná a svetlomety osvetľujú výraznú časť z nej. Považujem to za pozitívum.
Predné svetlá sú úzke. Celá ich horná časť je venovaná dennému LED osvetleniu a smerovému svetlu.
Spätné zrkadlá sú dostatočne veľké vzhľadom na rozmery auta.
Pod pravým spätným zrkadlom je umiestnená špeciálna kamera slúžiaca na monitorovanie mŕtveho uhlu. Je možné ju aktivovať tlačidlom na ľavej podvolantovej páčke.
Dizajnovo sa zadné svetlá odvolávajú na predchádzajúcu generáciu. Opticky však pôsobia väčšie.
Pohon e:HEV umožňuje Honde, aby do auta implementovala plnohodnotný pohon všetkých kolies.
Kolesá majú len jeden rozmer. A to 18 palcov.
Interiér je dizajnovo založený na horizontálnych líniách. Orientácia v ňom je priridzená a všetky prvky majú logické umiestnenie.
Diplej pred vodičom má základné možnosti konfigurácie. Inak je prehľadný a dobre čitateľný.
Centrom palubnej dosky je samostatný displej infotainmentu. Výhľad z aute žiadnym spôsobom neobmedzuje.
Ovládanie vyhrievania volantu je umiestnené celkom logicky.
Takto sa zobrazí náhľad za auto, ktoré je premietnutý na centrálny displej.
Jediným nelogickým prvkom interiéru je ovládanie jazdných režimov prevodovky. Ani po týždni som sa v tom nedokázal dostatočne zorientovať.
DObrou správou je, že nabíjacia podložka na smartfón má mechanické tlačidlo vypnutia. Telefón sem tak môžete odložiť aj bez toho, aby sa okamžite začal nabíjať a prehrievať.
Okrasná ličta na palubnej doske je celá v klavírnom laku. Takéto riešenie je podľa mňa nevhodné aj z hľadiska odleskov.
Predné sedadlá sú komfortné a predovšetkým to vodičove sa dá nastaviť vo viacerých smeroch.
Zadná lavica je posuvná. Miesta na nej je dosť na dve väčšie auto sedačky. Výhodou je otváranie dverí takmer do pravého uhla.
Základný objem batožinového priestoru je 579 litrov. Po sklopení zadnej lavice narastie na viac než 1 600 litrov.
Dvojica tlačidiel na veku batožinového priestoru má dve funkcie. Ľavým tlačidlom dochádza k automatickému zatvoreniu veka a pravým sa zase zatvorenie o niečo predĺži, aby ste dokázali z kufra vybrať aj väčšie predmety.
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.