Najvýraznejšie zmeny sa udiali na prednej časti auta. Nové sú svetlá, nárazník aj prepracovaná mriežka chladiča.
Zadným partiám auta dominuje výrazný čierny difúzor a nová grafika prepojených LED svetiel.
Charakteristickým prvkom nových predných svetlometov je trojica hokejok LED osvetlenia lemujúca hlavné šošovky.
Každé zo svetiel obsahuje 19 000 samostatných LED bodov, ktoré slúžia pre potreby HD Matrix technológie.
Aj zadné svetlá majú novú grafiku. Na prvý pohľad pôsobia čisto a decentne.
Novým dizajnovým prvkom je podsvietené logo automobilky či LED pás prepájajúci obe svetlá.
Koncepcia interiéru zostala nezmenená. Novinkou sú lepšie materiály na niektorých kontaktných plochách.
Obrovský 15-palcový displej zábavno-informačného systému dokáže zobraziť Apple CarPlay na celú svoju plochu. V spodenj časti a na ľavom okraji je pevne ukotvená ponuka základných nastavení auta a klimatizácie.
Digitálny prístrojový panel má v tejto verzii uhlopriečku až 30,5 cm s FULL HD rozlíšením.
Podvozok je možné nastaviť do niekoľkých výšok. V najvyššej úrovni sa svetlá výška auta zdvíha o ďalších 7 centimetrov.
Na stredový tunel je možné odkladať rôzne predmety aj vďaka takejto sieťke.
Predné sedadlá majú síce decentný športový charakter, avšak ich primárne určenie ja ne komfort. O tom hovorí aj možnosť masírovania, chladenia, vyhrievania alebo sušenia.
Vzadu je miesta síce dosť, no vzhľadom na rozmery auta by ho tam mohlo byť aj viac. V zásade sa však na zadných sedadlách necítim nijako priestorovo obmedzený.
Batožinový priestor má základnú kapacitu až 810 litrov. Jeho nakladacia hrana je v primeranej výške.
Pri manipulácii s ťažšími predmetmi pomôže aj možnosť zníženia zadnej časti. To je možné vďaka vzduchovému podvozku.
Pod dlhou kapotou pracuje vidlicový šesťvalec. Zaujímavosťou sú masívne vzpery v okolí motora, ktoré pomáhajú k lepšej torznej tuhosti karosérie.
Ide o trojlitrové TDI s výkonom 170 kW a 500 Nm krútiaceho momentu. Motor pracuje s 8-stupňovým automatom a pohonom všetkých kolies 4MOTION. Zadná náprava je tiež riadená.
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.