Aj keď ide o technické dvojča Volkswagenu Amarok, Ford Ranger má svojbytný a sebavedomý dizajn.
Zadné svetlá síce majú halogénové žiarovky, no problém v tom nevidím.
Predné svetlá majú v diaľkovom režime 11 elementov určených pre matrix funkciu.
Zadné svetlá bežne využívajú len vrchnú polovicu. V ich útrobách sú halogénové žiarovky.
Šikovné zakomponovanie schodíku pre vystúpenie na úložnú plochu.
Je po oboch stranách auta.
Za auto je možné zapriahnuť príves s hmotnosťou až 3,5 tony.
Bez bočných nášľapov by ste sa do auta dostávali len ťažko.
Veko úložného priestoru bez problémov odnesie niekoľko desiatok kilogramov.
Elektronická roleta úložnej plochy je ovládateľná cez tlačidlo pod volantom alebo priamo z priestoru pre náklad.
V zadnej časti úložnej plochy sa nachádza ovládanie rolety a taktiež aj zásuvka na elektrickú energiu. Hlavná z nich má britské usporiadanie.
Interiér je ľahko čitateľný a prehľadný.
Pred vodičom je masívny digitálny prístrojový panel s množstvom užitočných informácií. Pri prepínaní jazdných režimov dochádza k sympatickej animácii.
Centrálny displej infotainmentu je orientovaný vertikálne. Pod ním je umietnený panel klimatizácie s mechanickými tlačidlami.
Stredová konzola je široká a ovládacie prvky sú na nej jasne definované.
Hlavica voliča prevodovky je masívna. Nevýhodou môže byť spracovanie manuálneho prepínania stupňov prevodovky vo forme tlačidiel.
Kruhový volič na centrálnej konzole slúži na výber jazdných režimov a taktiež na voľbu druhu pohonu.
Predné sedadlá sú kožené a veľmi pohodlné. Umocňujú prémiový dojem z auta.
Zadná laciva trpí typickým problémom áut karosérie pick-up. Jej operadlo je kolmé. Za ním je umiestnený subwoofer audio sústaby Bang&Olufsen.
Zadná laciva trpí typickým problémom áut karosérie pick-up. Jej operadlo je kolmé. Za ním je umiestnený subwoofer audio sústaby Bang&Olufsen. Pred kolenami je dostatočný priestor. Vyšší ľudia však môžu mať so sedením vzadu problém.
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.