Vydané
24. januára 2024,
Text:
David Hecl
Predné svetelné „kly“ zasahujú až takmer na povrch vozovky. Zaujímavým prvkom je aj kontrastné lakovanie lišty predeľujúcej predný nárazník.
Vzadu sa okrem priehladného krytu svetiel moc toho nemenilo.
Svetlá svojim dizajnom prispeli k tomu, že osvetlená plocha je až takmer na úrovni B-stĺpiku.
Na aute samozrejme nechábaj=u ani plakety Alpine.
Športové 17-palcové disky kolies s jemným nápisom Alpine evokujú vyhodovenie s centrálnou maticou. Ide o priamy odkaz na motoršport.
Jediný viditeľný prvok, ktorý odlišuje E-TECH full hybrid od klasického pohonu je plaketa na veku kufra.
Pracovisko vodiča je jednoduché a účelné.
Centrálny displej je vertikálny. Jeho povrchová úprava je lesklá, čo môže niekomu vadiť. Rozlíšenie je dostatočné, no mohlo by to byť lepšie.
Virtuálny prístrojový panel je dobre známy aj z iných modelov značky. Má skvelé rozlíšenie, čitateľnosť aj podanie informácií.
Panel ovládania klimatizácie poznáme napríklad z Dacie alebo z Mercedes-Benz Citan.
Tlačidlo na spustenie motora je ukryté mierne mimo zorného poľa vodiča. Väčšinou sa skrýva pod ramenom volantu.
Predné sedadlá sú športové a výrazným bočným vedením. Vzhľadom na nízku svetlú výšku musíte počítať s ťažším vystupovaním.
Jednu francúzsku trikolóru poprosím!
Aj pre spolujazdca!
Prešívanie volantu trojicou nití v trikolóre je veľmi efektné. Podobné prvky nemajú ani autá najvyššej kategórie.
Priestorové pomery vzadu sú… skkromné. Ja ako 193 centimetrov vysoký vodič som mal problém sa posadiť sám za seba.
Kufor s objempom 301 litrov je skôr podpriemerom. Základné veci v ňom ale preveziete.
AUTOVINY.SK » Fotogaléria » FOTOGALÉRIA Renault Clio E-Tech full hybrid Esprit Alpine