Línie predných partií niekomu môžu evokovať legendárnu DMC DeLorean. Linka pod prednými svetlami je podsvietená. Samotné predné svetlá by mohli byť o niečo lepšie.
Pixelová grafika zadných svetiel príjemne osviežuje siluetu zadných partií predovšetkým v noci.
Kontrastný nárazník opticky rozbíja plochu zadných partií.
Masívne 20-palcové kolesá majú aerodynamický tvar. Napriek tomu sa ich rozmer odráža na finálnej spotrebe.
Chýba im nočné videnie, inak má kamera príjemné rozlíšenie aj plynulosť.
Pixelová grafika s apremierla aj na kontrolky pod vekom nabíjacieho portu. Auto je možné nabíjať trojfázovo AC s výkonom 10,5 kW alebo prostredníctvom DC do výkonu 233 kW. Okrem toho sa nabíjací port dá použiť aj reverzne s výkonom 3,6 kW.
Pred vodičom je dvojica displejov. Takéto riešenie poznáme aj z iných modelov Hyundai alebo Kia.
Predné sedadlá sú skutočne pohodlné a reprezentatívne. Miestami pôsobia akoby pochádzali z vyššej triedy.
Tlačidlá na ovládanie zadnej lavice sú v dosahu vodiča na vnútornej strane sedadla spolujazdca.
Charakteristická pixelová grafika je aj na obložení dverí. Nie je podsvietená.
Obraz z nich je priemetaný na displej, ktorý je v mieste, kam by ste sa približne pozerali do klasických zrkadiel.
Digitálne spätné zrkadlá poznáte vďaka špecifickým kamerám.
Spracovanie a použité materiály v interiéru sú na vysokej úrovni.
Zobrazovacie jednotky displejov sú umietnené na dverách To je rozdiel oproti Hyundai IONIQ 6.
Zadnú lavicu je možné posúvať aj z predných sedadiel.
Pod prednou kapotou je miesto na uloženie malých predmetov alebo káblov. Elektromobil má dvojicu elektromotov, jeden pre každú nápravu.
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.