FOTOGALÉRIA Peugeot 3008 HYBRID4
Vydané Text: David Hecl
- Zadné partie sa príliš nezmenili.
- Modernizácia priniesla na prednú masku prvky, ktoré samotný dizajn robia ešte viac expresívnym.
- 19-palcové disky kolies s pneumatikami s rozmerom 225/50 R19 sú síce pomerne veľké, no podvozok s nimi dokáže pracovať veľmi slušne. Aj napriek vyššej hmotnosti a väčšiemu rozmeru kolies je jazda komfortná.
- Označenie HYBRID4 znamená okrem nárastu hmotnosti aj pohon všetkých štyroch kolies. Zadnú nápravu totiž poháňa elektromotor s výkonom 83 kW.
- Nabíjanie dosahuje výkon 7,4 kW. Počas testu som sa však na danú hodnotu nedostal.
- Interiér je stále v duchu malého volantu a nad ním umiestneného prístrojového štítu. Nie som fanúšikom tohto riešenia, no Peugeot sa ho drží už pekných pár rokov.
- Samotný prístrojový štít má jednoduchú grafiku s dobrým rozlíšením.
- To sa však určite nedá povedať o grafike parkovacej kamery. Je vyslovene katastrofálna. Infotainmentu nesedí ani veľké množstvo animácií, ktoré spomaľujú ovládanie auta.
- Predné sedadlá s maséžnou funkciou sú skutočne výborné.
- Volič automatickej prevodovky je už mnohým známy. Samotná prevodovková skriňa pracuje pomerne plynulo, no pri kickdowne alebo pri brzdení môže miestami váhať aký stupeň zaradiť.
3008, Dojazd, Fotogaléria, Hybrid4, Nabíjanie, Peugeot, Peugeot 3008, peugeot 3008 hybrid4, Plug-In Hybrid, Recenzia, Test

David Hecl
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.