Predná časť pripomínajúca nos žraloka evokuje silu a dynamiku. Pod mohutným nárazníkom sa ukrýva hneď niekoľko chladičov motora.
Zadok auta jasne popisujú krivky kupé. Pod zadným oknom sa ukrýva aktívne krídlo. Koncovky výfukov sú samozrejme reálne.
Kované 21-palcové disky kolies s piatimi lúčmi ukrývajú karbón-keramické brzdy. Tie dokážu auto zastaviť prakticky na pár metroch a nezvädnú ani pri vysokom zaťažení.
Na dlhom „nose“ nechýba mohutná trojcípa hviezda doplnená o emblém MERCEDES-BENZ.
Pod dlhou kapotou je všetka exkluzívna technika.
4-litrový motor V8 Bi-turbo sám o sebe disponuje výkonom 430 kW a krútiacim momentom 900 Nm.
Ide o ručne skladanú pohonnú jednotku. Podpis technika, ktorý sa zaslúžil o jej vznik nájdete na jeho kryte.
Predné svetlomety MULTIBEAM LED dlhodobo patria k špičke na trhu.
Nabíjací konektor je umiestnený v zadnom nárazníku. Výkon nabíjacej sústavy je 3,7 kW. Celkovo systémový výkon vozidla predstavuje 620 kW a krútiaci moment je vyšší než 1 400 Nm.
Pri studených štartoch sa z výfukového systému šíri neskutočná symfónia.
Plaketa V8 BITURBO s dodatkom E PERFORMANCE dáva jeasne najavo o aké auto ide.
Oranžová farba auta hrá pri západe slnka viacerými odtieňmi.
Vpredu sú šesťpiestikové a vzadu jednopiestikové. Že ide o karbón-keramiku spoznáte aj podľa oranžového lakovania strmeňov.
Karbónové prvky v interiéri sú vyrobené zo skutočných uhlíkových vlákien. O audio zážitok sa postará aparatúra Burmester®. Vo väčšine prípadov som si však užíval tóny orchestra pod kapotou.
Na Mercedes pomerne netradičný volič prevodovky, ktorý je umiestnený na stredovej konzole. Je z ocele a rozdáva príkazy prvotriednej skrini AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.
Nesmie chýbať ani emblém spoločnosti z Affalterbachu. zmiestnený medzi zadnými sedadlami.
Prešívanie na palubnej doske len podčiarkuje prémiový charakter auta.
Volič jazdný režimov na pravej strane volantu dáva jednoznačne najavo aký režim máte aktuálne zvolený. Na pravej strane si podobným ovládačom viete nastaviť tuhosť pruženia či spustiť kamerový systém.
Podvolantové páčky na ovladanie prevodovky sú jasne definované a majú slušnú mechanickú odozvu.
Okrem odkladacích priestorov na stredovom tuneli na zadných sedadlách nájdeme aj ovládanie infotainmentu a niektorých funkcií vozidla.
Zadné sedadlá sú samostatné a predelené stredovým tunelom s odkladacími preistormi a chladením.
Kreslá sú prvotriedne. Sedí sa na nich skutočne dobre. Možno menšou nevýhodou pre vysokých ľudí je menej miesta nad hlavou.
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.