Modrá metaliza s názvom Aurora Blue dodávala autu zaujímavý štýl, nakoľko pod rôznymi uhlami svetla mala rôzne odtiene.
Medený akcent je vidieť aj na diskoch kolies TYPHOON.
Krátky predný previs umožňuje auto obratnosť aj v úzkych mestských uličkách.
Podobne je to aj vzadu, kde sú kolesá umiestnené vyslovene na technickom okraji karosérie.
Žraločí nos prepája krátku kapotu s výrazným nárazníkom. Medená lišta mriežky nárazníka decentne rozráža inak veľký nasávací otvor.
LED svetlá sú len klasické parabolické. CUPRA Born zatiaľ matrix technológiu neponúka.
Nápis CUPRA na úzskej štrbine predného nárazníka vystupuje do priestoru.
„Plutva“ na línii prahov dverí má len estetickú funkciu. Na aerodynamiku nemá takmer žiadny dopad.
Čierny element C-stĺpiku spôsobuje efekt plávajúcej strechy.
Batériu s využiteľnou kapacitou 58 kWh možno nabíjať s maximálnym výkonom 120 kW v prípade jednosmerného prúdu a 11 kW v prípade striedavého. K dispozícii je aj betérie s využiteľnou kapacitou 77 kWh.
Pracovisko vodiča je podobné ako vo Volkswagene ID.3. Rozidel je v modrej platforme umiestnenej pred vodičom.
Pochvalu si zaslúži aj volič jazdných režimov v klasickom matnom prevedení.
Tlačidlo na pravej strane volantu slúži na prepínenie medzi aktuálne navoleným režimom a režimom CUPRA.
Nachádza sa na nej napríklad ovládanie svetie, ktoré je dotykové. Oceňujem kontrastné medené prešívanie.
Lakťová opierka vpredu je pohodlná a celá čúnená almikrovláknom DINAMICA rovnako, ako predná časť sedadiel.
V stredovom tuneli je otvor na uloženie predmetov alebo na odloženie nápojov. V prípade, že ho nepotrebujete, môžete ho zatvoriť roletkou.
Predné športové sedadlá sú koncernová klasika. V CUPRE ich však môžete dostať v takomto modrom prevedení.
Miesta pre cestujúcich vzadu je dostatočne veľa. Problémom je pomerne lacné a tvrdé obloženie dverí aj v ovlasti lakťovej opierky.
Pod predným sklom je head-up displej s možnosťou rozšírenej reality.
Batočinový priestor má základný objem 385 litrov. Po sklopení zadných sedadiel sa dostávame na hodnotu až 1 267 litrov.
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.