Skutočná zaťažkávacia skúška však prišla až v teréne. Ten si nás počkal naozaj pripravený: dážď spravil z prašných ciest blato, čoho som sa vzhľadom na celoročné obutie dosť obával. Ukázalo sa, že som sa nemusel. So zaradenou štvorkolkou síce Musso Grand dosť stratilo z obratnosti najmä na mokrej tráve, zato trakciu malo aj vďaka zaťaženému zadku neochvejnú. A znížená svetlá výška taktiež nepredstavovala žiaden problém, až kým som v areáli Off-Road Ringu nenarazil na ozaj hlboké koľaje. Vlny aj kríženie náprav zvládlo Musso Grand napriek mazľavému povrchu úplne bez zaváhania.
Musso Grand nás prekvapilo terénnymi schopnosťami
Musso Grand nás prekvapilo terénnymi schopnosťamiMusso Grand nás prekvapilo terénnymi schopnosťami
Po aktivácii redukcie sa dokázalo aj na nevhodných gumách vyšplhať ozaj strmým svahom. Cestou dolu som zas vyskúšal asistent zjazdu z kopca, ktorý fungoval presne tak, ako mal. Len čo zacítil kopec, začal jednotlivo regulovať brzdný účinok na každom kolese, aby zabezpečil autu maximálnu trakciu a zároveň ovládateľnosť, čo bežné použitie bŕzd často vylučuje.
Po aktivácii redukcie sa dokázalo aj na nevhodných gumách vyšplhať ozaj strmým svahom. Cestou dolu som zas vyskúšal asistent zjazdu z kopca, ktorý fungoval presne tak, ako mal. Len čo zacítil kopec, začal jednotlivo regulovať brzdný účinok na každom kolese, aby zabezpečil autu maximálnu trakciu a zároveň ovládateľnosť, čo bežné použitie bŕzd často vylučuje.
Nakoniec som teda bol z pick-upu Musso Grand veľmi príjemne prekvapený. V teréne sme ho rozhodne nešetrili a ani s nižšou svetlou výškou nemal žiaden problém poradiť si s väčšinou prekážok, ktoré sme mu predstavili.